01 Mayıs 2006

Tiksinmişim İnsanlardan

Sosyal bir yaratığız. Gönül istiyor arkadaşla bir olalım, iki kadeh parlatalım, sohbetin dibine vuralım. Bu sebeple ilişkiler kuruyoruz. Tanıdıklarımız dostumuz oluyor bazen. Kimi zaman sevgili oluveriyoruz. Beklemediğimiz birisi bazen yardım ediyor. Ya da en güvendiğimiz eleman tırtın önde gideni oluyor, sallamıyor bizi. İnsanlar biraz denişik.

İnsanlar bir kenara dursun, ben hayvanları da çok severim. Kedim Ponçik evi terkettiğinden beri zaten biraz duygusal oldum. Bir şekilde ileride peygamber olursam ve tufan olucak olursa yanıma alacağım hayvanları düşündüm.

+ Kanguru:

Konumu itibariyle kendisi ile yüzyüze bir sohbetim olmadı ama severim. Oyuncu bir hayvan. Zıp zıp namussuz. Anatomi de ilginç. Alırdım kesin.

+ Koala:

Genel kanının aksine kendisini komik yahut sevimli bulmam. İçten içe saygı duyarım. Ağır abi bir kere. Bunu da kesin alırdım.

+ Armadillo:

Bak bu da çok namussuz bir anatomiye sahip. Tesbih böceği gibi kerata. Tipi de güzel.

+ Dana:

Bunu lezzetinden dolayı alırım. Külbastısı olsun, haşlaması olsun şahanedir.

+ Sincap:

En az Disney çizgi filmlerindeki kadar komik bir hayvan. Hele uçan sincap bambaşka. Sanki uçan halı mübarek. Fıtı fıtı bir hayvancık. Sevimli.

+ Timsah:

Bu da saygı duyduğum bir abimdir. İnsan olsaydı mahallenin namusunu emanet ettiğimiz, kavgada ilk haber verdiğimiz, halı saha maçlarında liberoluk yapan abilerimiz gibi bir şey olurdu, eminim.

Böyle şahane bir ortam kursam vallahi insan aramazdım. Peygamber olmak istiyorum lan.

Yakarışlardayım.

3 comments:

Adsız dedi ki...

e böyle istekler doğaldır tabi, bana sorarsan kendi cinsinle* sosyalleşmenin vakti çoktan geldi de geçti bile..


* Macropus giganteus (nam-ı diğer kanguru)

Inan dedi ki...

ponçik nereye gitti laaaaaaaan!

pamuk kadın dedi ki...

yanlız nereye kadar?
yanına bir cuma alman veya en güzel ve isteklisinden bir dişi alman lazım bence... en fazla 10 gün sonra ulumanı görürüm yoksa...