02 Temmuz 2006

Tornistan

Değişeceğim. Bundan sonra çok daha farklı biri olacağım. Makara muhabbetleri sevmem yüzünden insanlara ciddi bir şey söylediğimde kaale alınmıyorum. Hayır demeyi bilemediğimden herkes bir şekilde faydalanmakta benden. Birisiyle inatlaştığım zaman karşımdaki beni az çok tanıyorsa geri adımı ilk benim atacağımı da biliyor. Tüm mücadelelerime baştan bir dezavantajla başlıyorum, güreş minderinde kündede olmak gibi bir şey bu, ya da futbol maçında rakibe bir avans vererek santra yapmak gibi.

Ey ahali, elini çabuk tut! Artık bu kerizi son sömürüşünüz olacak. And içtim, bundan sonra yumuşak kalpli olmayacağım. Merhamet kelimesini sözlüğümden sildim. Hoşgörü, fedakarlık ve benzeri kavramları da. Modern toplumun insana biçtiği rolü elimden gelince oynayacağım. Çakalım bundan böyle. Hatta nick'i de değiştireceğim. TirtFahrettin öldü, yaşasın Dünyanın En Yüzeysel İnsanı!

Bari bir helvamı pişirin laan.

0 comments: