03 Temmuz 2006

Vaziyetler

Sakin olmam gerekliydi.

Bol bol Sanitarium oynadım, soğukkanlı olanın kazandığını, azmin zaferini öğrendim. Ergenlik yıllarıma döndüm. Hırs yaptım, oyunu 2 günde bitirdim, mutlu oldum, geçici olsa da dertlerimden uzaklaştım.

Müzik dinledim bol bol. Yaşlandığımı hissettiğim de oldu, daha yolun çok başında olduğumu hissetiğim de. Müziğin sihirli olduğunu kabul ettim yine.

Yemek yemedim bir süreliğine. Sonra abarttım sadece yemek yedim. Kahve tükettim bol bol. Zihnim aydınlanınca 4'ünde sınavım olduğunu hatırladım. Doğumgünümün de ertesi gün olduğunu idrak ettim. Ders çalıştım, ödev yaptım, teslim ettim, teslim oldum bir bakıma.

İnsanlarla iletişim kurmamın bana acı verdiğini öğrendim.

Göründüğüm kadar aptal olmadığımı anladım. Aptal olduğum kadar küstahmışım aynı zamanda. Merak kediyi öldürmezmiş, süründürürmüş. Mizah anlayışım hiç olmamış aslında.

Değişmek zormuş, ha deyince olmazmış, olsa da bana uymazmış. Belki de tüm bunlar ben değiştim içinmiş, en iyisi eski halime geri dönmekmiş. TirtFahrettin çok küçükmüş aslında, ama hiç büyümeyecekmiş.

Böyle işte.

Now playing: Pink Martini - Andalucia

1 comments:

Unknown dedi ki...

bitince seviniyim mi üzüliyim mi arada kaldığım yegane oyundur sanitarium