17 Ağustos 2006

Aptal Kutusu

Ameliyat olayı bitince asıl vazifemiz başlıyormuş. Babam eve geldiğinden, abim de işi nedeniyle İzmir'e döndüğünden ötürü evin bütün yükü omuzlarıma bindi, öğrenci evime uğrayamaz oldum, dolayısıyla da blog falan yalan oldu. Üstüne üstlük evi taşımaya karar verince internet bağlantısı falan haliyle iptal oldu, cafe ortamına da girmek istemediğimden bir nevi fetret devri yaşandı KM'de.

2341 olmuş hit sayımız, bıraktığımda 1000 küsur birşeydi, hatırlamıyorum tam olarak. 4000 küsur da sayfa okunmuş. İstatistikler de gösteriyor ki bloguma ilgi en çok ben yazmadığımda gösterilmekte. Şevkim kırılmadı desem yalan olur ama yazmaya da devam edeceğim tabii ki. Zira çok mevzu birikti kafamda.

Bilgisayar ve sanal alemden uzakta geçen günlerimde bol bol kitap okudum, bol bol tv izledim. Tv olayından baya bir kopmuşuz. Lig başladı hesabı hemen dadandık LigTV'ye. Devre arasında çıkan bir kargo firmasının reklamı beynimde istemsiz bir loop oluşturdu ve abartmıyorum günlerce "dimitabitamtum araspuantum" diyerek dolandım ortalıklarda. Ayrıca da canım ciğerim Beşiktaş'ımı izlemenin eskisi kadar bana keyif vermediğini keşfettim. Oynanan futbol, kadro falan değil sorun, sanırım ben artık koptum olaydan.

Serdar Ortaç. Ne kadar gerekli bir insan değil mi? Çekik gözleri olsun, kısa boyu olsun, sesi, kıyafetleri olsun çok cana yakın buluyorum kendisini. Hele şarkıları muhteşem. Bence bir an önce yurtdışına açılmalı, bir daha da geri dönmemeli. Hatta giderken Yıldız Tilbe'yi, Hülya Avşar'ı falan da alsın.

Maç aralarında çıkan Mehmet Ağar'ın tanıtım filmlerini izlemediyseniz bir an önce izlemenizi tavsiye ederim. Acaip gaz veriyor.

Algida reklamlarında gördüğüm kız Sabrina'nın yerli versiyonunda Sabrina rolünde çıkmakta. Reklamlarda göze hoş gözükmekteydi ama dizide kaşlar falan derken uzaylıyı andırdığını farkettim, tiskindim. Polis Akademisi klonu bir dizi de başlamış, izleyemedim, sıkıntı bastı bünyeyi.

Şeref Can denen elemandan, Çocuklar Duymasın'daki karının aşk hayatından, assolist atışmalarından acayip bunaldım, tv izlemeye ara verdim bir süre. Zaten temizlik, ev toplama, nakliye derken vakit de kalmaz, iyi de olur.

"Kıvırcık Saçın Uzaması Sürecinde Yaşanan Sıkıntılar" adlı makalemde görüşene dek esen kalın.

8 comments:

Adsız dedi ki...

aa serdarcığıma laf yok. bozuşuruz valla.

justine_therese dedi ki...

fransız ne güzel demiş. helal olsun.

licensedtokill dedi ki...

bu serdar ortaç uyuzu yüzünden adımı değiştirmeyi düşündüm.tırış şarkıları var ama yazın fena olmuyo.jane bacıma destek weriom.ama hülya avşar ve bağımsız organlar topluluğu (b.o.t.) insan yıldız tilbe ve ismail yk guatemalaya tek gidiş bilet alsa fena olmaz hani..

TirtFahrettin dedi ki...

@janedoe: serdar ortaç'a hakaret etmedim, laf atmadım. bozuşursak bozuşalım. ama sen öyle erkek isimlerinin ardına -ciğim, -cığım tarzı yapım ekleri koyarak konuşursan erkek arkadaşınla bozuşabilirsin.

@castin: orrayt beybi de derler kuzey amerika'da böyle durumlarda.

@licensed: hop arkadaşım uyuz muyuz deme adama, yaz mevsimlerinde de olsa dinliyormuşsun üstelik. guatemala seferinden ismail yk'yı çıkart ayrıca. bak onun yerine davut güloğlu daha güzel olur.

licensedtokill dedi ki...

hülya polat ve koçari adlı eseri guatemalaya bi bilet kazanır diom.davutu nasıl unuttum bilmiyom.Yaşasın demet akalın.

Adsız dedi ki...

şeref can kim ya hu ? nen 10 saat televizyon seyrediyorum, bilemedim kendisini.

Unknown dedi ki...

bende 10 gün tv izledim delicesine interneti bırakıp.Tesadüf.En son giyinip evden çıkarken buldum kendimi.Nereye mi gidiyodum ? ''Hisar konserinde''(magazinciler böyle diyolar hep) bebeğiyle ilgili türlü şebeklikler yapan gülben ergenin göbeğine böğrüne yumruk atmaya tabiki.Akabinde de feraye tanyolaç - kaya çilingiroğlu'nun çocuğunu öldürüp yeni bi' omen senaryosuna imkan tanımıycaktım.(Kimse bana gaddar demesin,insanlığın geleceği söz konusu)

justine_therese dedi ki...

nerdesin yahu fahrettin... bizi burda sefil ettin... gel de eğlenelim, öğrenelim...