29 Kasım 2006

Hesap Cetveli

Ah be sevgilim
Seninle son görüşmemizden beri
Uyku girmedi gözüme yemin ederim
Biliyorum, sen fosur fosur uyumuşsundur
Aymazca, umarsızca
Ama bana artık uyku haram

Sana olan sevgimi anlatmaya kalksam
Ne şu kağıtlar yeter bana
Ne de şu arkası basmalı tükenmez kalemin mürekkebi
Zaten eniştemden yürütmüştüm
İki mısra sonra yarı yolda bırakıverir adamı
Ama ben öyle miyim hiç
Seninle sonsuza kadar yürürüm
Son görüşmemizde de yürümüştük epey
Ve bir o kadar da acıkmıştık

Belediye parkında sana olan sevgimi gösterirken
Yani halk arasındaki amiyane tabirle yiyişirken
Bir anda farkedivermiştim ağzından gelen o sası kokuyu
Anlamıştım ne kadar da acıktığını
Ve bir çılgınlık edip yemeğe gitmeyi teklif edivermiştim

İskender bol etli, ayran yayık, künefe sıcaktı
Bir çay daha istedim, garson pis pis bana baktı
Nereden bakarsam bakayım o hesap bana kaçacaktı
Sevdiceğim umursamadı, keyif sigarası yaktı


Ah be sevgilim
O hesabı bana ittirdin ya
Artık uykular bana haram

1 comments:

Adsız dedi ki...

gencturkcell sayesinde hesabı sevgiliye iteklemek tarihe karışacak. yaşasın selo....