24 Nisan 2008

Görüşürüz

Takip edenler bilir, vücudumu son derece hor kullanırım. Sigara başta olmak üzere her tür tütün mamülüne zaafım var, alkolle aram son derece iyidir, beslenme piramidimde alt tabanı kebaplar, üst çıkıntıyı ise brokoli oluşturmakta, spor desen hepten yalan, su içmem, günümün yaklaşık 10-12 saati bilfiil bilgisayar başında geçmekte, 2 gün üst üste aynı süre uyku uyumuşluğum yok 5-6 senedir, vs, vs...

Tüm bunlara rağmen bir kaç önemsiz sorun dışında temiz sayılabilecek bir sağlık sicilim vardı. Di'li geçmiş çünkü yaş daha 26 olmasına rağmen can sıkıcı bir kalp problemi ile karşı karşıyayım. 2 aydır ilaç kullanıyorum ve yarın kontrole gideceğim. Tahlil falan yapıldıktan sonra sanırım ufak çapta bir operasyon geçireceğim.

Tüm bunları niye mi yazıyorum? Tırt bir operasyon da olsa işin ucunda sakata gelmek de var. İyi kötü sevdiğim bir takım okuyucularım oluştu bu blog sayesinde. Çoğunu yüz yüze tanıyamamış olsam da hepsini çok seviyorum lan.

Kısa bir süreliğine yokum, "görüşürüz" kelimesini kullanmak şu an sanırım en güzel şey.

Görüşürüz.

Edit: Şimdilik vaziyetler fena değil, 5 Mayıs itibariyle bir kez daha kontrole gideceğim herşey o zaman anlaşılacak.

Büdüt: Kan değerleri yarrixlerde, iyi kolestrol düşük kötüsü epey yüksek çıktı. Holter sonuçlarını bekliyorum.

Kermit: 24 Haziran saat 15:00 itibariyle narkoz yardırılacak, bir gün yoğun bakımda kalacakmışım. Umarım Almanya maçını cillop bir kalp ile izleyeceğim, hoş kalbi sağlam elemanlar bile bir acayip oldu bu Milli Takım sayesinde.

Cümleten si yuğ leytır, eligeytır...

11 comments:

hindistan cevizi ve kestane dedi ki...

uuuuu gençç-miş olur umarım :( hayata olumlu tarafından bakalım hal-e şükür için :D bende 23 yaşındayım ve astım hastalığı çıktı ve bende buna rağmen baca gibi sigara içiyorum:) yazılarını sabır ve sızlanarak bekliyoruzz :) vee en kısa zamanda sağlığına kavuşmanı diliyorumm bi keriful yorself...

jane de lus dedi ki...

umarım iyileşme sürecin uyku aralıklarından daha kısa olur. =) gecmiş olsun, cabuk gecsin, her seyi insan için..

senaaaaa dedi ki...

geçmiş olsun şimdiden, merak etme kötüye bişey olmaz :D

Cansu dedi ki...

10-12 saat nete girenlerdenim ben de ve bu yüzden tedavi görüyorum...bu arada blogun çok güzel,umarım kısa zamanda iyileşirsin.

Jack dedi ki...

bugün 6 mayıs. ses seda yok fahrettin. görüşecek miyiz?

doli incapax dedi ki...

iyi haberlerini bekliyoruz, umarım her şey yolundadır. geçmiş olsun...

Unknown dedi ki...

geçmiş olsun tırto.güzel haberlerini bekliyorum.
(asker dönüşü vietnam sendromundayım,fazla bişey yazamıyorum anca bu kadar oldu,zamana ihtiyacım var.)

hayatvereninkulu dedi ki...

Geçmiş olsun...

hayatvereninkulu dedi ki...

Geçmiş olsun...

we'll see dedi ki...

geçmiş olsun..senn gibi bloggerlara ihtiyacımız var yoksa meydan benim gibilere kalır :p
hadi çabucak geçmiş ol da gel :)

Melinda and Melinda dedi ki...

zaten 50 sene kadar daha yaşarız,sonra ölürüz.

iyi kötü bakınıyorum yazilarina,bi ara üzerinde düşünüp öyle yorum yazayım istedim.

o yüzden,ŞİMDİ ÖLME :)

sevgilerle,tirtfahrettin!