14 Ağustos 2008

Pratik Bilgiler

* Kabızlık sorunu çeken bayanlar! Activia falan hepsi yalan. Bağırsaklarda ne var ne yok boşaltmak isterseniz en yakın otogara koşup seyyar sepette satılan lahmacunlardan 2 tane sardırıp yiyin. Elveda karın bölgesindeki şişlik, merhaba tifo!

* En sevdiğiniz tişörtün üstüne şarap/şalgam/vişne suyu mu döküldü? Dert etmeyin. Dünya malı dünyada kalır. Size tişört mü yok?

* Dişleriniz bembeyaz, inci gibi olsun ister misiniz? Çekin bir fotoğrafınızı, lasso ile seçin diş bölgesini, Image>Adjustments>Brightness/Contrast'tan bir ayar çektiniz mi dişler ayna gibi olur namussuzum.

* Bilgisayarınız sık sık kilitleniyor mu? Yahut hızından mı memnun değilsiniz? Hazır dolar da düşmüşken alın yeni bir tane, fıydırın eskisini de çöpe. Tam donanıma yatırım zamanı.

* Kulağınızdan çıkan sarı kulak b.klarının iğrenç bir şey olduğunu biliyor muydunuz?

* Eğer çocuğunuz sebze yemek istemiyorsa çözümü basit: paso Whopper Menü dayayın. Ya 2 haftaya iflahı kesilip bamyaya abanacak ya da 37 yaşında kalp krizi sonucu ölecektir.

* Kabarık cep telefonu faturalarından usandınız mı? Ben de usandım valla. Şerefsizim şu yaşımda kontörlüye geçeceğim utanmasam. En azından hesabım belli olur ya.

4 comments:

Adsız dedi ki...

"iri proje" bu mudur?
memnuniyetsiz müşteri olmak istemem ama oldum bile işte :/
ya açık konuşucam sn tirto, benim gazıma gelerek "sırf post olsun diye" sallamışsınız gibi geldi :p
ne dil çıkarıyorsam, aynen de böyle düşünüyorum işte. neyse, her zaman tam kapasite güçte olamıyor insanlar, makineler bile!

hindistan cevizi ve kestane dedi ki...

emm şeyy bence gaza gelmişlik bi durum yok gibi geldi yani bilmiyorum tabii.. herkes farklı yapılara sahiptir.. unknown , sende demişsin ya herkes makineler bile her zaman mükemmel performans sergiyelemezki.. kaldıki bu adam arıza zaten niheheğhğhoha :DD..

yazıyı beğendim hatta .. verilen tasfiyeleri bizzat uyguladım.. vişne,şarap lekeli iki tee şörtömü çöpe attım kljslj:m o nası bi madde yahu.. bi tişört ne kadar biliyomusun sen niheey:D

şaka bi yana hoğğoop yana aldık şakayı :m unknown senin yazılarını ve bloğunu açıkcası ben çok merak ediyorum. ama fazla merak başa bela açar. o yüzden akışına bıraktım bigün blokunu zevkle okumayı isterim.. hörmet saygı sevgi.

Adsız dedi ki...

@çelişik
yok. belki ben haddimi aşmışımdır yorumumla, zira fırsat verilirse/şans tanınırsa çok başarılı haddini aşışlar sergiler bir de bunu marifet gibi itiraf ederim. bu arada bloğumu çok mu merak ettin? aynen devam edebilirsin. neyse.
@tirto
sori but det vaz vat ay egzegtli tout ebaut yor last post.

hindistan cevizi ve kestane dedi ki...

kandilin kutlu olsun unknown ;) özgür platformdayız! izin almak için müdüriyete başvurmana gerek yok! herkes herşeyi söyleyebilir.

kabak tadı cvplar!!!bundan sonrakii bütün cvp hakları senindir ..istersen benim bloğumda istersen burda nerde istersen orda cvp verebilirsin.. ama vermezsen cidden utandırcan beni ama ! nihehohğhahoğha :DDDDDDDDDD

haa unutmadan aynen dvm etmeme izin verdiğin içinde teşekkürler çok bahtiyar eyledin beni neyseee (:

deep not: negatif olmak hiç bişey kazandırmaz! sadece gereksiz gerginlik sebebi oluşumu yapar. burdaki negatif olmadaki kastım; ben senin bişeyine çomak sokmadığım halde çok rahatsız olmuş gibi cvp vermen! yani buraya istediğini yaz .. altı üstü sanal ortam noolcakki.. yani gerek varmıki böyle şeylere? yaptığın yorum senin benliğinindir! kesinlikle lafım yoktur! ama sen nası blog sahibine olumsuz eleştri yapıp bunu ona olumlu yönde algılatıp daha iyi yazılar yazmasını istiyosan, emin ol benim ona benzer bi amacım bile yoktu(unknown)! hatta hataa sana söylediklerimde hiç bi amaç,art niyet v.b şeyler yok(unknown)! ama işte algılama sorunu bu.. önceki yorumumda dedim yaa.. sen x'i görürsün bense o x'i, y görürüm.. ve senin gördüğün x'ede saygı duyarım. karşılğında aynı özveriyi beklerim. ama inan senden bunu bile beklememiştim ehi(: beklentim boşa gitmedi..
bittiiii (: .