18 Aralık 2008

Zalimsin Usta

Bayram öncesi kaza yaptığım arabayı dün sanayiden teslim aldım. Gecenin karanlığında iyi incelememiştim, bu sabah dikkatli bakınca dandik bir işçilik uygulandığını farkettim. Sorun değil, çünkü bunu dün farketmiş olsam bile adama çemkiremezdim zira sanayiye ne zaman gitsem aklım başımdan uçuveriyor. Nasıl yabancıyım ortamlara, acayip de tırsıyorum. Yıllarca makine mühendisliği okuduk ama temel bilgim önde motorun olduğu, arkaya da valizleri koymam gerektiğidir. Otomotiv sektörü de son derece alengirli iş. Adam segman diyor, he diyorum. Punta diyor, doğrudur diye kafamı sallıyorum. Mal bakışlarımdan mıdır nedir herifler anında duruma uyanıp, teknik terimlerle kafamı karıştırıp, beni bir güzel kazıklıyorlar. Dünkü usta "Arabana yeni akı kapasitörü taktım 250 melyor daha uçlan." dese paşa paşa verirdim.

Küçükken de bisikletin fren pabuçlarını ben keriz gibi bisikletçiye götürüp değiştirtirdim, mahalledeki diğer piç kuruları onda biri fiyata kendileri hallederlerdi. Şimdi o elemanlar oto galerisi işletiyordur, biz de kerizullah gibi sektöre likidite yaratıyoruz. Moralim çok bozuk.

1 comments:

hayatvereninkulu dedi ki...

geçmiş olsun ."kerizullah" pek bi yaratıcı kelimeler kullanıyorsunuz okur iken gülmeyi de ihmal etmiyorum :)(: