03 Eylül 2009

Değişim?


İlk defa yıllar önce bir elemanda görmüştüm şu aleti. Kaynağını tam hatırlamıyorum ama muhtemelen yurtdışından akuzlamıştı, mütemadiyen de hava atardı etrafındaki biz dangalaklara. Teknoloji karşısında afalladığımı hatırlıyorum. Muhteşem ötesi bir cihazdı. O gün sanırım ilk defa -ki yıllar boyunca sayısız kez tekrarlayacağım- şu cümle dökülmüştü minik dudaklarımdan:

"Teknoloji daha ne kadar ileri gidebilir lan?"

Şimdi büyüdüm, teknoloji ilerledi, etrafımdaki herşey değişti. Bir tek benim mallığım baki kaldı o yıllardan hatıra olarak. Hala bir PlayStation 3 gördüğümde içim bir hoş oluyor, hala bir takım horonzbuçocukları bana hava atmaya çalışıyor, eziliyorum, büzülüyorum...

Ama ahım var, alacağım seni kara kızım!

2 comments:

gokhan dedi ki...

ben bunu alman quelle dergilerinde görürdüm de içimden hıh çekerdim, paranın gözü körolsun

Baccal dedi ki...

ulan bende bu vardi! off olm 20 yil geriye attin beni lan su an... apisip kalmis vaziyetteyim!

ama bokunu cikarmistim aletin, inceleye inceleye olayini cozmustum o yasta. direksiyonu ceviriyordun araba degil yol donuyordu. zaten araba ekrana yapistirilmis dandirik bi cikartmadan ibaretti. resimdekinden en buyuk farki direksiyonun ortasinda minik bi kornasi vardi, basiyordun ediyordun. bi de hayvan gibi kasasini araba onu gibi hazirlamislardi, farlarini acabiliyordun o buyuk arabanin. sinyal verebiliyordun falan; asil o kafayla yanlis sinyal verdigimde ya da sinyal vermeyi unuttugumda kendi kendime kiziyordum :)

bir de okuz gibi pillerle calisiyordu. na bilegim kadar pillerle boyle...

olm resmin etkisiyle nasi gaza geldim yazdikca yazasim geliyor puhuahuaha :)