04 Mayıs 2006

Pis Huylarım Vardır

+ Hayatım boyunca kendime ait bir tarağım olmadı.
+ Çaktırmasam da futbol bağımlısıyımdır.
+ Motorlu taşıtlardan tırsarım.
+ Asla mevsim normallerine uygun giyinip evden çıkamam.
+ İstediğim zaman duyarım, istemediğim zaman sağırlaşabilirim.
+ Aynada kendime bakmadan aylarca yaşayabilirim.
+ Yere düşen besin maddelerini tereddüt etmeden ağzıma atarım.
+ Risk alıp da kazanmışlığım yok denecek kadar azdır.
+ İçimdeki kıroyu her daim yaşatacağım.
+ Uykum varken hiç çekilmem.
+ Karnım açken 4 yaşındaki bir çocuktan farkım kalmaz.
+ Çişim varken 10 çita gücündeyimdir.
+ Kakayı ne sen sor ne ben söyleyeyim.
+ İçimdeki çocuğu bir yakalasam terlikle döveceğim.
+ Sigaranın aslında zararsız olduğunu açıklayacak bilim adamlarını dört gözle beklemekteyim.
+ Sıktığım deodorantın ozon tabakasına verdiği zararı umursamam.
+ Küresel ısınmanın aylık yakacak masrafını azaltacağını düşünürüm.
+ Mecbur kalmadan doktorla muhattap olmam.
+ Benden yüksek beklentileri olanları hep yüzüstü bıraktım.
+ Benden beklentisi olmayanları hep g.t ettim.
+ Ne zaman aklıma parlak bir icat gelse, elin oğlu her daim benden daha çevik çıkar.
+ Bir ay sakal uzatsam da sonuç hep hüsrandır.
+ Süpersonik bir diş bakımı uygulamadıysam da, bugüne kadar hiç dişim çürümedi.
+ Benim yediğimi normal bir insan yese bir ayda 100 kilo olur namussuzum.
+ Alışveriş yaparken kazık yeme potansiyelim çok yüksektir.
+ Gerektiğinde çok çevik olabilirim.
+ İlerde evlenir de çocuk sahibi olursam evladımı salacağım çayıra, mevlam kayıra.
+ Beyaz et kavramından anladığım tek şey doğu bloğu ülkelerine mensup bayanlardır.
+ İleride evlenir de çocuk sahibi olamazsam birisininkini çalmayı düşünüyorum.
+ İçtiğim kahveyle asfalt yapılabilir.
+ Ruhumu şeytana satmam, ancak dolgun bir ücret karşılığında kiralayabilirim.
+ İleride evlenmeden bir çocuk sahibi olursam sıçarım.

0 comments: