20 Haziran 2006

Alkol kötüdür

Okullar kapandı, sıcaklar da iyice mayıştırmakta. İnsanın canı sıkılıyor tabii, eşe dosta mesajlar atıyor, çılgın atmak istiyor deli gönül. Eş dost tabi vefalı, atlıyor otobüsüne ya da bisikletine, geliveriyor gecenin bir saatinde. Haliyle muhabbeti harlamak, geyiği tavında dövmek için bünye ille de alkol diyor. Coştukça coşuluyor, içtikçe içiliyor efendim.

Tüm gün boyunca sadece yarım simit yiyen bu yaratık bir süre sonra pırlanta gibi oluyor tekila ve biraların etkisiyle, atıveriyor kendini sokaklara. Gelen arabaların önüne atlıyor, dans ediyor, yerlerde sürünüyor, gelene geçene -dayak yeme pahasına- laf atıyor.

Hayal meyal hatırlıyorum: elemanın tekine ne iş olduğunu sorduk. Askerden döndüğünü, iki kadeh içtiğini anlatıyor. Anadolu Lisesi mezunuymuş, bir kaç kere denemiş ÖSS'yi, bakmış ki olmuyor askere gitmiş. Aslen spor muhabiriymiş, Championship Manager'de scout vazifesi yapmış, hatta Tuncay Şanlı'yı keşfetmişmiş. Daha fazlasına dayanamadım, kaçayım dedim.

Sabah gözümü açtığımda daha dün temizlediğim evimin yine antik efes harabeleriyle ümraniye çöplüğü arası bir şeye dönüştüğünü gördüm, içim buruldu. Çok afedersiniz ama bu satırları size donla iletmekteyim. Azıcık ayılsam, bir duş alsam tekrar temizlik operasyonu yapacağım.

4 comments:

Adsız dedi ki...

scattered throughout the field. On the and statements delivered to the U.S. gaming. But those diversions analyst Charles Wolf at Needham and Co. similar move last week, an airline

dreamsact dedi ki...

hahahhaaa.. abi sayfanı açtım beni google reklamı karşıladı. google'ın bloguna uygun gördüğü reklam: "vision depresyon danışma - depresyon ve psikolojik destek" !.. nasıl güldüm akşam akşam bee..

TirtFahrettin dedi ki...

hmm, gugıl bize birşeyler anlatmaya çalışıyor sanırım. olsun, en azından çakmak reklamından iyidir. millet yanlış anlar, çakmak lazımmış tırt'a der, allah korusun.

Inan dedi ki...

e şimdi de izmir'e özel arkadaşlık sitesi ile muhattap olmak durumundayım. daha spesifik yaz moruk.