05 Şubat 2007

TirtFahrettin'e ne oldu?

Şimdi ben bu KompleMuamele'yi kapattım dedim, değil mi? Evet. Bazılarınız "Ama niye?" tarzı bir soru sormuş olabilirsiniz. Uzun bir aradan sonra cevap verme isteği duydum. Belki de duymadım ama sırf gıcıklığına izah ediyorumdur. Ya da birisi enseme silah dayayıp bu satırları yazmam için bana şiddet uyguluyordur, kim bilir?

Neyse efendim, post pahalı (blog post değil tabii ki, hayvan kürkü olan), eleman beni vurmadan önce izah etsem iyi olacak. Kapattım çünkü çok canım sıkılmıştı. Kafamı toparlamaya ihtiyacım vardı. Yapmak istediğim bir takım projelerim vardı. İçimde yazmaya değer birşeyler bulamamıştım. Bir takım hödüklerin ilk gözağrım sayılabilecek bloguma kolayca erişebilmesi ve beynini kullanmadan sırf omurilikleri ile ürettikleri görüşlerini hoyratça yüzüme vurabiliyor olması gücüme gitmişti. Activia ile çözülemeyecek kadar ciddi sindirim sorunları (betonarme kabızlık) çekiyordum. Özel hayatım çalkantılı bir süreçten geçmekteydi. Tüm bu saydığım sebeplerden hoşunuza giden bir ya da bir kaçını alın, işte blogumu size blogu kapatmamın arkasında yatan gerçek(ler).

Peki bu kaypakça geri dönüşümün anlamı nedir? Bir kere herşeyden önce bu bir geri dönüş değil. O halde son post (hayvan kürkü olan değil tabii ki, blog şeysi) mu bu? Açıkçası bilmiyorum. Geçen uzun süre zarfında sıkıntım geçti, kafamı toparladım, projelerimi kısmen de olsa hayata geçirdim. Tekrar yazmamak için, buraları eskisi gibi şenlendirmemek için pek bahanem yok, ama gerçekten bilmiyorum.

Bekleyişlerdeyim.

3 comments:

semih dedi ki...

bak hala.. yörü git yaa

licensedtokill dedi ki...

sensiz çekilmiyordu zaten burası

justine_therese dedi ki...

e bi karar ver be fahrettinim... biz de ona göre düzenli ziyaretlere devam edelim.