17 Kasım 2006

Bana PopStar değil DelikanlıStar Lazım

Memleketin resmen çivisi çıkmış. Kutsi diye sözleşme imzaladığım eleman meğerse koftiymiş. Zaten cırt pırt detone olan sesinden uyanmıştım mevzuya ama "Dur bakalım, hemen celallenmeyelim" diye kendimi teskin edip beklemiştim, en sonunda sünnetsiz büllüğünden çaktım dalgayı. (ha senin ne işin var kontrat imzaladığın şarkıcının pipisiyle derseniz utanmadan anlatırım ama son derece zivzivli bir mevzu olduğu için bunu daha sonraya saklamak isterim) Bu yediğim darbeden sonra elime bir pötibör bisküvi kolisi aldım, masamdaki eşyalarımı topladım ve müzik endüstrisiyle bütün bağlarımı kopardım. Bundan sonra popstar olmak isteyen buradan kendi başının çaresine baksın arkadaş, ben yokum.

Safiye Soyman ve Samba üzerine yazacaktım ama önce şu sinirim geçsin hele.

0 comments: