18 Eylül 2007

Futbol ve Kadın Pt. II

Eurosport sağolsun evde izleyecek bir şey bulamayınca hemen abidik gubidik bir spor müsabakasına sardırıyorum. Curling, dart, texas hold'em poker, triatlon falan derken her tür spor branşında en az Hıncal Uluç kadar ahkam kesebilecek kapasiteye sahip olduk.

Bayanlar Futbolu izledim yine. Yine diyorum çünkü daha önce bu konu hakkında böyle bir şeyler karalamıştık evvelden. Yine aynı modda futboldan çok oyunculara dikkatimi vererek maçı izliyordum ki bir anda aklıma dank etti. Kadınlar dünyayı ele geçiriyordu!


Ben kız arkadaşımın futboldan anlayan birisi olmasını tercih ederim. Hatta beraber PES oynamak keyifli olurdu. Ama onu top sektirirken, muz orta yaparken gördüğüm an o ilişki biter. Futbol herkes tarafından izlenebilir ama mümkünse sadece erkekler tarafından icra edilsin. Geçen seneden beri kadınlar işi ciddi derecede ilerletmiş, ara paslar, adam eksiltmeler falan vardı bu sene sahada. Bunlar yarın bir gün erkeklere karşı da maç yapmak isterler, önce baklavasına, gazozuna derken bir bakmışız Cinsiyetlerarası Dünya Kupası tertipleniyor. Hele hele bir de yenilirsek ki vay halimize.

Bazı şeyler sadece cinsiyetlere ait kalmalı. Biz nasıl sizin yemek yapmanıza karışmıyorsak siz de futbol oynamayın.

0 comments: