20 Eylül 2007

Sulanmış Bir Aklın İtirafları

Bir kimyasal madde bulunsa, bünyeye alınınca herkes otomatikman dürüstleşse, yalan söyleyemese acaip süper olurdu. İcat edilsin, bak buradan şeref sözü veriyorum varilleri sırtımda taşıyıp şehir suyuna kendi elcağızlarımla karıştıracağım. Sahtekarlık olmadan, pırıl pırıl bir toplum içerisinde bir sincap misali seke zıplaya dolaşacağım, o ye!

Bir de ıslak tuvalet kağıdı icat etmek istiyordum ama sanırım onu da piyasaya sürmüşler. Aloe veralı üstelik. Aloe gülüm veroa gülüm. Al Gore'um Gore Verbinski'm. Skimsonik.

Burhan Çaçan, ezan okuyan Alişan'a ayar vermiş. Senfonik ezan mı olurmuş da, bunlar dürrük adamlar da, ramazan parsası topluyorlar da falan filan. Tamam, Alişan benim nazarımda Cennet Mahallesi'nin Ferrat'ı olmaktan öteye geçemez de sen az mı b.k adamsın be Çaçan'ım? Hem ezan oku, hem de liseli fetişine türküler yaz. Liseeliiiğ vardıı yaa ah oo liseeliğğ, kıssacık eteğli, dar elbiseliiiiğ... Onun üstüne değil ezan, hatim indirsen ne çare. Yörrü, çeçe sineği.

Ozan Arif'in yazdığı, İsmail Türrüt'ün icra ettiği türküye YouTube'da klip çekilince ikisi de mahkemelik olmuş. Suç bizim değil klibi çeken arkadaşın tarzı açıklamalar gittikçe sertleşti ve en sonunda "o türkü benim, istediğim ceketi istediğim pantolonu giydiririm" tarzı anlam veremediğim bir cümleyle şimdilik nokta kondu. Evet bence de yutup suçludur, allah bilir o klibi de kendisi generate etmiştir kafasına göre. Yalnız bu noktada ben de bir türkü yazdım, Davut Güloğlu seslendirir, yutup da klibini çekerse yılın şarkısı olur, demedi demeyin. Alın size bir dörtlüğünü hemencecik yazayım:

Maaş 490 lira aylık, brüt
Alınca bereket için sakala sürt
Helvacıoğlu'dur en kalite blok flüt
Anuna koyayım senin Türrüt

Fener çok değişik bir takım lan! Ligde çok afedersiniz domala domala giderken evropada coşmakta. Ligde Beşiktaşlıyım ama avrupa maçlarında her türlü Türk temsilcisinin destekçisiyim, lakin bu son Inter Milan galibiyeti maraş dondurması gibi çekilecek, uzatılacak yıllarca gibi geliyor bana, yoksa şüphen mi var? Daha mançıstır maçının etkileri yeni yeni geçiyordu zaten. Neyse, kazanalım da birkaç bin beyin hücremiz fenerliler tarafından düdüklenmek suretiyle ölsün.

O değil de, eskiden lak lak diye bir oyuncak vardı, ne oldu ona? Bak akranları hula hoplar hala piyasada.

5 comments:

dilök dedi ki...

komikmik güldüm. (:

dilök dedi ki...

anında ileti. (:

o yazıyı sonuna kadar okumaya dayanabilenleri sayıyordum. beş mi oldu ne bak karıştırmışım.

msn'e şarkı yapmışlar lan, ismail-yk falan galmadı artık.

TirtFahrettin dedi ki...

ismail yekyekyekeemonyekeyeke kimmiş be? favorim artık msn şarkısıdır.

yapboz dedi ki...

lak lak çok fena parmak kıstırırdı. minik boyları toybox'tan çıkıyor zaman zaman.

NoktasizvirguL dedi ki...

"İsmail geçersiz bir işlem Türüttü ve kapatılacak" başlığını Uykusuzlarda görünce önce anlayamamıştım ancak sonradan konuyu öğrenebildim. Dürüstlüğün her zaman var olması iyi mi kötü mü o konuda o kadar emin değilim ama Fenerbahçe çok güzel devirdi milanı yafs...