23 Eylül 2007

Mevsimlerden Sonbahar

Yaz mevsiminin bittiğini bir iki saat önce anladım. Ev arkadaşımı aradım, dışarıda biralıyorlarmış, davet etti, geliyorum dedim. Ama üzerimde nasıl bir üşüme var anlatamam. Haliyle daha penyelerle vedalaşıp polarlarla hoşbeş olamadık, üst baş zibidi gibi. Dolmuşla evin oradan geçerken hemen "müsait yerde" cümlesini patlatıp eve damladım. Bu üşümeyle bira mı çekilir be hafız diyerek ılıman kahve kupama sarıldım. Kafein müptelası kedim de gelip kucağa monte olunca ikna oldum, yaz bitiyordu. Onbeş gün önce sırf bünyeyi serinletmek için üstüste ekleştirdiğim bira artık sadece içimi ürpertiyorsa, o kıl yumağının kucağa yaydığı ısı rahatsız etmemeye başlamışsa mevsim artık sonbahardır.

Zaten haftasonu gereken hazırlıkları tamamladım. Domates sosuna yatırılmış kornişon turşu bastırttım anneme, eve erişte ve ton balığı da zulaladım bolcana, kahveydi bitki çayıydı eksik gedik neyse giderildi. DVD arşivini düzenledim. Soğuk gecelerde içimizi ısıtacak arkadaşlar da birer ikişer kapıyı çalar artık.

Hayat güzel lan!

3 comments:

Dimple Rock dedi ki...

Mümkün olsa da sonbahardan drekt kışa ışınlanabilsek. sıcacık tarhana, turşu ve sahlepi farklı zamanlarda olmak üzere, midede karstrmamak suretyle mideme indiresim var'!

Buarad kedinden çok övgüyle bahsetem bugüne bugün karsnda 2 kedisi ölmüş, bi tvsanını vermek zornda kalmış acılı bi anne var
;)

TirtFahrettin dedi ki...

O ye, tarhana olayı var bi de değil mi? Hürplete hürplete, oh miss.

Kedişlerin için çok üzügünüm, başın sağolsun. Tavşancık ise umarım yeni evinde çok mutlu olur.

Üzgünüm.

Burcu dedi ki...

Yaşasın yorganla uyumak.